💢 فلر-Flare توکن‌های FLR را در بیش از ۵۰ صرافی رمزارزی لیست خواهد کرد

 

سایت PipeFlare ارزهایی مانند zec-doge-flr را روزانه و در یک ساعت مشخص از قسمت daily rewards ارزها را claim می کنید. البته آدرس دریافت کیف پولتان را همانجا روبروی ارز مورد نظر وارد می کنید سپس بعد از claim کردن خود سایت ارزارز مورد نظر را به صورت مجانی به کیف پول منتقل میکند ، انتقال صد در صدی بوده و به سرعت صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که این پروسه کاملا رایگان می باشد.

جهت به ثمر رسیدن این کار شما به یک کیف پول الکترونیکی نیاز خواهید داشت ، بنده کیف پول exodus یا coinomi را به شما پیشنهاد می دهم ، این وب سایت به هیج وجه اسکم نبوده و در اولین تست به این حرف من پی خواهید برد .

ارز دیجیتال رایگان در pipeflare


🔘 براساس یک پست توییتری توسط یک حساب ناشناس به نام @KingDoggoXRP در جامعه کاربران XRP، ده‌ها صرافی رمزارزی، از جمله برخی از ارائه‌دهندگان خدمات درجه یک، آماده هستند تا توکن FLR را پس ایردراپ آن وارد لیست کنند. پس از پایان این توزیع گسترده، بیش از ۵۰ صرافی FLR را لیست خواهند کرد. بیت‌فینکس-Bitfinex ، او‌کی‌ای‌ایکس- OKEx ، هوبی-Huobi ، بایننس- Binance و کراکن-Kraken از بزرگ‌ترین صرافی‌های این فهرست هستند.

🔘 همان‌طور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ یک توکن FLR برای هر دارنده XRP‌ ارسال شده بود. دومین ایردراپ مهم این شبکه، توکن‌های DFLR فلر فایننس-Flare Finance که مربوط به اولین اکوسیستم دیفای فلر هست را توزیع خواهد کرد.‌

 

flr

 


 

معرفی سایتی که برای بازدید شما از این سایت، ارز دیجیتالی زدکش و دوج و توکن فلر تقدیم میکنه:

 

PIPEFLARE.IO

بدون فیلتر شکن وارد این سایت بشوید

هر  روز در یک ساعت خاص سری به این سایت بزنید و با صرف یک دقیقه وقت و کلیک روی دکمه کلیم، سه ارز دریافت کنید ارز زدکش که همون لحظه و آنی و اتومات به کیف پول دیجیتال تون واریز خواهد شد البته آدرس دریافت ارز را رو یکبار باید وارد کنید (شناسه پرداخت دیجیتالی از کیف پول تهیه کنید) و ارز دوج هم وقتی که سرجمع ارز به یک دوج برسه میتونید به راحتی به کیف پول انتقالش بدهید هروقت دکمه claim را برای برداشت این دو ارز کلیک کردید ۲۳ ساعت بعد میتوانید مجددا مراجعه کنید و با کلیک کردن ارز را برداشت کنید.

دستیار وقت

توکن فلر هم هر ۴۸ ساعت پرداخت میشه که در دنیای بازیهای نسل جدید، پول خاصی برای خریدن امکانات بازیه که این توکن هم امکان خرید و فروش داره ولی سیاست سایت فعلا استفاده از اون داخل خود سایته.

توصیه این سایت استفاده از کیف پول اتمیک والت است (چون کارمزدش خیلی پایینه) قبلا فیلم روش استفاده از این کیف پول را در کانال تلگرام قرار دادیم.

4 تا بازی هم در داخل سایت وجود داره که اگه مایل باشید با این بازیهای ساده بازی میکنید و توکن جایزه میگیرید.

هر روز یک ضریب 1.05 به امتیازات شما تعلق میگیره و سر هفته هم یک اسپین جایزه میزنید و به صورت شانس ممکنه به اندازه کل یک هفته ارز زدکش دریافت کنید و اگر برای سایت در واتساپ و توییتر و یا با ایمیل فرستادن تبلیغ کنید ضرایب اضافی هم دریافت میکنید.

توجه: در بار اول ورود باید و حتما فیلترشکن را فعال کتید

لینک ورود به سایت : pipeflare

سایت PipeFlare

سایت PipeFlare پایپ فلیر یک سایت بینظیر برای دریافت ۴ ارز رایگان میباشد که شما میتوانید از این سایت هر ۲۴ ساعت یک بار از چهار ارز مختلف و ارزشمند همزمان کسب درآمد داشته باشید.

ارز فلیر (FLR) (ارز اختصاصی سایت که به زودی قیمت گذاری و توزیع خواهد شد)

مزایای کسب درآمد بینظیر از سایت پایپ فلیر

  • بدست آوردن رایگان ارزها هر ۲۴ ساعت در PipeFlare
  • واریز آنی و اتوماتیک پاداش ها به کیف پول شما
  • افزایش میزان دریافت شما با فعالیت مداوم در سایت (پاداش روز دوم: ۲ برابر روز اول | پاداش روز سوم: ۳ برابر روز اول ، همینطور الی آخر …)
  • بعد از ۱ ماه فعالیت مداوم در سایت می توانید ۲ واحد ZEC بدست میارید به ارزش ۷۰$

ثبت نام در سایت

برای ثبت نام ابتدا وارد سایت رسمی PipeFlare و از طریق گزینه Register ثبت نام کنید و ایمیلی که واستون میاد را تایید کنید و شروع کنید به دریافت ارز رایگان…

نام شما.

  1. ایمیل معتبر خود.
  2. رمز عبور انتخاب و وارد نمایید.
  3. تکرار رمز عبور.
  4. ربات را حل نمایید.
  5. بر روی REGISTER کلیک نمایید.

بعد از ثبت نام موفق در سایت باید آدرس کیف پول خود را در سایت ثبت کنید. برای اینکار ابتدا کیف پول کوینومی (Coinomi) را دریافت کنید و آدرس کیف پول ZEC و PIVX و DASH خود را در قسمت مربوطه ثبت کنید تا با هر بار کلایم (Claim) ، پاداش مستقیم به کیف پولتون واریز شود.

کسب درآمد بیشتر با بازی کردن در سایت PipeFlare

سایت فوق العاده PipeFlare قسمتی هم برای علاقمندان به بازی کردن دارد که شما میتوانید با بازی کردن و کسب امتیاز ، جوایزی به شکل ارز ZEC بدست بیاورید.

در حال حاظر دو بازی در سایت قابل استقاده و بازی کردن میباشد که بازی سوم هم بزودی فعال میشود. در هر بازی به ۳۰۰ نفر جایزه بصورت ارز زی کش (ZEC) داده خواهد شد.

همچنان منتظرین!؟

پرداختی سایت PipeFlare بررسی شده است و حتی با یک بار زدن دکمه clime میتوانید ارز خود را به کیف پول انتقال دهید, پرداخت نهایتا بعد از چند ساعت تایید و به کیف پول واریز میشود.

🔹زی کش ZEC با ارزش بازار حدود 923.42 میلیون دلار، در رتبه 23 بازار قرار دارد . هر واحد از زی کش در این لحظه با قیمت 94.62 دلار، معامله می شود و قیمت در حال افزایش است.

🔹پیو اکس PIVX با ارزش بازار حدود 28.22 میلیون دلار، در رتبه 193 بازار قرار دارد, هر واحد از پیو اکس در این لحظه با قیمت 0.49 دلار، معامله می شود و قیمت روزانه در حال افزایش است.

💢برای انتقال ارز از سایت PipeFlare به کیف پول , قسمت My Rewards در سایت را انتخاب کنید و برای هر دو ارز ادرس کیف پول را وارد کنید و در انتها دکمه SAVE CHANGES یا ذخیره تغییرات را انتخاب کنید,با یک بار وارد کردن ادرس کیف پول خود , به صورت خودکار پرداختی بعد از هربار clime زدن انجام میشود.

✅ ویژگی های دیگر سایت pipeflare

⭐️با هر بار فعالیت در سایت PipeFlare پاداش های دریافتی افزایش میابد.
⭐️ هر 20 ساعت میتوانید برای دریافت پاداش به سایت مراجعه کنید.
⭐️ با استفاده از مرورگر brave پاداش های دریافتی دوبرابر میشود.
⭐️ بعد از 5 روز فعالیت 5 دلار پاداش کسب میکنید.

✔️با دریافت زیرمجموعه میتوانید به درآمد بیشتری برسید و به صورت مداوم پاداش دریافت کنید.