سرمایه دار معدنچی 

Idle Miner Tycoon
IDLE-MINER یک شبیه ساز بازی هیجان انگیز با قابلیت کسب و برداشت پول واقعی است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که در پروژه ما ثبت نام کنید ، معادن خود را توسعه دهید و درآمد پایداری دریافت کنید!
شبیه ساز اقتصادی معدنچیان با قابلیت برداشت پول.


طراحی اصلی و فیلمنامه منحصر به فرد ما را از بسیاری از پروژه های دیگر متمایز می کند. IdleMiner مجهز به انواع حفاظت در برابر مزاحمان است ، در صورت تمایل ، کاربر می تواند حفاظت اضافی را در حساب خود فعال کند.

IdleMiner - Экономический онлайн симулятор с выводом денег!
چگونه می توانم در پروژه IDLE-MINER درآمد کسب کنم
روشهای زیادی برای کسب درآمد در پروژه وجود دارد ، روشهای جدید دائماً ظاهر می شوند و روشهای قدیمی در حال مدرن شدن هستند.
راه اصلی درآمد خرید و توسعه معادن در بخش معادن من است ، مواد معدنی در معادن استخراج می شوند که باید در بازار سیستم با نرخ ثابت به فروش برسند. شما می توانید ماهیانه 80 درصد از هزینه معدن خود را دریافت کنید.
این پروژه دارای "Sites Surfing" است ، جایی که کاربران به سایتهای تبلیغ کنندگان ما نگاه می کنند و تا 0.07 روبل دریافت می کنند. برای یک چنین مشاهده
مسابقات و تبلیغاتی که دائماً در پروژه برگزار می شود به شما امکان می دهد درآمد اضافی به موجودی خود در IdleMiner دریافت کنید.
برای فعال ترین آنها "نژاد رهبران" وجود دارد که تولید هر معدن واقع در بخش معادن من را تا 40 درصد افزایش می دهد!
همچنین می توانید با دعوت دوستان و آشنایان خود به پروژه ، درآمد اضافی دریافت کنید ، زیرا در این پروژه "برنامه وابسته" در دو سطح وجود دارد. ما 20 of از کل پر کردن مراجع شما و 10 of از دوباره پر کردن توسط مراجع سطح دوم را پرداخت می کنیم.